MH ILMOITTAUTUMISET 2021-22

Kilpailukaudesta 2021-22 alkaen hiihtokilpailuihin ilmoittaudutaan SHL:n Hiihtokalenterissa. Rekisteröitymällä Hiihtokalenterin käyttäjäksi voi itse hoitaa omat ja huollettavien ilmoittautumiset kilpailuihin.

Rekisteröinti ja Hiihtokalenterin käyttöohjeet;   HIIHTOKALENTERI

HUOM!

1. Ilmoittautujien on maksettava toistaiseksi osallistumismaksut ilmoittautumisen yhteydessä. Verkkopankista saatavat maksutositteet tallennetaan PDF -muotoisina ja ne liitetään kauden päätyttyä kulukorvauslaskun liitteiksi. Seura siis korvaa ilmoittautumismaksut, mutta vasta kauden päätyttyä.
  2. Kun Hiihtokalenterin tekniset ominaisuudet saadaan kuntoon, voidaan osallistumismaksut siirtää seuran hoidettavaksi.  SHL on ilmoittanut alustavasti, että maksutavan muutos (siirto seuralle) voi tapahtua aikaisintaan vuoden vaihteessa. Seura tiedottaa muutoksesta erikseen. Siihen saakka toimitaan kohdan 1 mukaisesti.